Mind bádogemberek leszünk?

Kicsit háttérbe szorult mostanában a cikkek írása, valami nagy dobásra készülünk, hamarosan arról is lesz szó. Most azonban egy érdekes kutatásra bukkantam, ami az erőemelő versenyzők, és a hobbi gyúrósok, és a súlyzós edzést nem végzők mobilitását vizsgálta. A közhiedelemben elterjedt, hogy az erőemelők illetve a súlyzós edzést végzők ízületei mozgásban korlátoltak, nagy merev emberek akik hatalmas súlyokat emelgetnek. A kutatásban 15 nemzetközi szinten is helytálló erőeme

MENNYIT KELL HETENTE NYÚJTANI, HOGY JAVULJON A MOBILITÁSUNK?

Mondjuk sokakban az első kérdés inkább az, hogy minek is kéne javítani a mobilitásunk? Nos azért, mert túl merevek vagyunk akkor az korlátozza a mozgástartományunkat, ami negatív hatással lehet a teljesítményünkre (sport és mindennapi), és növelni a sérülésveszélyt. (1) Mivel javíthatunk rajta? A mozgástartományunk tartósan csak nyújtás segítségével növelhető, mivel azzal tudjuk a testünk struktúrális elemeinek, - mint az izom, inak, és szalagok - hosszát növelni. Ezzel együt